Jag är för en gångs skull ute i god tid!

Jag har handlat en del utav Jolines födelsedagpresenter redan. Igår var vi i Örebro och då hittade jag två superfina pyjmaser på H&M som jag köpte. Hon behöver verkligen nya, då de gamla börjar bli för små för
hennes långa ben. Alla julklappar är redan klara. Jag ska bara införskaffa en pippi-docka och en pippi-bok.
Vi är PIPPI HOPPLOPP FREAKS. ;)

Just nu är jag i Örebro hos en killkompis. Jag och My har sovit här. Vi ska snart äta frukost och ta ett bad, sedan går vi nog en sväng på stan. Myspys dag!

J


Kommentarer
Postat av: En vän

hm varför gick du aldrig in på frimis igår för då?;p såg dig allt någon placering längre bak än mig i kön

2009-12-19 @ 19:09:19
Postat av: Johanna ♥ mamma till Minna & gravid med bebis nr 2

Ahh du har samma telefon som mej om det är din rosa sony ericsson. :p

2009-12-26 @ 23:10:24
URL: http://salkert.se
Postat av: lina

du e riktigt söt! ;);)

2010-01-05 @ 16:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0