I ett försök att vara kreativ.



Joline fick måla jättefina teckningar. Som ni ser är det hjärtan, solar,
kissmissar och en mamma. Jag är den långa röd/gula figuren på den
röda teckningen i det vänstra hörnet. Jag är så smal som ett streck,
tack lilla älskling!



Julpyssel på gång!



Fina, färgglada smällisar.



Joline använde dem till att jaga kattungen Snyggve.
(Ja, han heter så på riktigt..)



Efter en halvtimmes pyssel tröttnade Joline och då såg det ut såhär i
köket. Jag lade grejerna åt sidan och tänkte att vi gör ett nytt försök imorgon!




Kommentarer
Postat av: Malin

Har Joline fortfarande blöja hela dagarna eller "pottränar" ni?

2009-12-20 @ 17:03:34
Postat av: Yo

Nu har jag läst igenom hela din blog under helgen :)

Har några frågor som jag inte hittat svar på :)

Har du halvsyskon på din pappas sida? Är du o din syster helsyskon? Hur kommer det sig att du inte har kontakt med din pappa och när träffade du honom senast?

Tack för en bra blogg, du är inspirerande!

2009-12-20 @ 18:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0