Handväskan säger... Allt?


Nu ska jag avslöja några utav mina brister. Jag har aldrig någosin och kan fortfarande inte hålla ordning i garderoben eller handväskan. Där utspelas tredje världskriget gång på gång.. Mina kläder ligger huller om buller, överallt i lägenheten och eftersom att jag är så fräsch & ordningssam (!) blandar jag smutsigt och rent i en salig blandning. Allting ligger inkastat i garderoben och varje gång jag ska hitta någonting drar jag fram allt i garderoben ner på golvet och rotar runt, sedan åker allting in i en en stor klump igen. Samma oreda gäller bland mina löspapper som jag viker ihop och lägger i olika väskor eller fickor, samt plånbok, mobiltelefon och nycklar - som jag omöjligt kan lägga på samma ställe.

Här kommer beviset..
Allt detta i samma väska (?) + mattebok, block och miniräknare.




Här har vi väskan..



.. en sjal, ett leopardmönstrat skärp samt ett par jeans.



..Rosa trosor, smink, legitimation, två hårborstar



.. Linne, lösnaglar, trasiga solglasögon, plånbok, armband



.. Sminkväska, tuggummin, lösa sedlar, lösnaglar, löspapper




Kommentarer
Postat av: Elina

Känner igen mig som faan xD Klockrent, speciellt det där med garderoben!

2009-12-09 @ 16:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0