Följdfrågor..


Har din biologiska pappa träffat Joline?
Jag har inte pratat med pappa på många år, så han har inte fått reda på att Joline finns genom mig. Dock vet min farmor & farfar och min farbror & hans familj att jag fått barn, så han har förmodligen fått höra det den vägen. När jag var gravid funderade jag mycket på att skriva ett brev och skicka, bara för att jag kände att det var viktigt för mig att få berätta. Jag påbörjade ett brev och lyssnade på Johnny Cash låten hurt väldigt mycket just då. Slutligen bestämde jag mig för att inte skicka brevet..

Har du någon kontakt med Amelias pappa, Henrik, idag?
Jag träffar Henrik när han hämtar/lämnar Amelia och när vi är på gemensamma evenemang som gäller Amelia (skolavslutningar, lucia, hockeymatcher..) men utöver det har vi ingen kontakt. Jag tycker jätte mycket om honom och är jätteglad för att han agerade pappa åt mig när jag växte upp.

/ Jasmine

Kommentarer
Postat av: linda

Om du gillade Hurt ska du lyssna på originalet med Trent Reznor (Nine Inch Nails).. den är helt underbar <3

2009-12-21 @ 09:51:55
URL: http://fairie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0