En mysig kväll!

Joline har somnat för andra gången idag. Jag håller på att laga mat - kyckling, klyftpotatis och sås. My kommer snart hit och äter med oss. Sedan ska hon fixa håret på min lillasyster och hennes kompis, för att de ska iväg på genrep inför Åsneexpressen ikväll. Åsneexpressen är ett julspel om jesus födelse som årskurs 5 på min systers skola arrangerar. Min lillasyster ska vara "Ängel 1" och sjunga solo, precis samma roll som jag var och samma sång som jag sjöng när jag var 11 år och gick på samma skola. Vi ska gå dit med Joline så att hon får se. Det blir nog mysigt!

Ikväll blir det pyssel med kort och album. :-)


Kommentarer
Postat av: Lina

haha jag älskar att dom fortfarande kör åsneexpressen!! den är ju såå bra!

2009-12-17 @ 16:39:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0