Efter en dusch är jag som en ny människa.


Joline är hos Andreas nu. Jag gick nyss och lämnade henne. Hon satt och sjöng en egenpåhittad sång om pappa hela vägen med blinka, lilla stjärna melodin. När vi kom till Andreas ville hon först inte gå till honom, utan höll sig fast kring mig. Då gjorde jag ett trick och lät henne "flyga flygplan" till hans famn, men hon var fortfarande inte nöjd. Sedan tog det någon minut till innan jag skulle gå och då vägrade hon istället att ge mig en kram. Hon puttade på mig och sa "bort, mamma" - så det är ingen underdrift att säga att det svänger fort. :-)

Nu har jag duschat, smörjt och rakat mig. Känner mig som en ny människa efter en helg där jag sovit och varit vaken i samma kläder, samt fått diverse olika kroppsvätskor på mig. HÄRLIGT!




.. ska snart gå till kyrkan och kolla på Lucia tillsammans med My ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var Andreas ute på krogen igår?

Såg ut som han, men borde nog ha fel om Joline fortfarande låg sjuk hemma i hög feber?

2009-12-13 @ 20:29:54
Postat av: Lina

hoppas du hade en fin luciakväll :)

2009-12-14 @ 00:51:53
URL: http://shesgotherownthing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0