Den där "pappahelgen".


Dags för pappahelg igen. Tomt utan min lilla solstråle. Men roligt för Joline att träffa pappsen eftersom att han jobbat jättemycket de senaste två veckorna och då har de knappt setts alls. Igår när han hämtade henne sträckte hon sina armar mot mig och underläppen darrade.. Det är sådana stunder som jag får så dåligt samvete för att vi inte kunde ge henne kärnfamiljen. Att vi inte klarade det, trots att det alltid varit vår ambition.

Jag har spenderat kvällen med My hos några kompisar och sedan dansat järnet på Frimis. Jag älskar att dansa! Det är så frigörande och skönt att släppa alla hämningar och dansa galet. Dessutom är jag tvungen att sysselsätta mig hela tiden, för när jag sitter hemma ensam, utan Joline, känns livet så meningslöst och jag blir rastlös.




Nyvaken, klockan halv 9 på morgonen.

My, du är bäst.


Kommentarer
Postat av: anna

Fortfarande ihop med Tony?

2009-12-05 @ 21:16:51
Postat av: Marie

Jag tror att för att man ska jag vara en bra mamma eller pappa så måste man få göra något själv och samla energi :)

2009-12-06 @ 17:13:14
Postat av: linda

Då var det dig jag såg på frimis!! Jag typ stirrade halvt ut dig och undrade om det var du och jag tror att du reagerade på det.. förlåt att jag stirrade så! Blev bara chockad över att se dig, jag fattar liksom inte att bloggare finns i verkligheten också :P

2009-12-06 @ 20:32:30
URL: http://fairie.blogg.se/
Postat av: linda

Då var det dig jag såg på frimis!! Jag typ stirrade halvt ut dig och undrade om det var du och jag tror att du reagerade på det.. förlåt att jag stirrade så! Blev bara chockad över att se dig, jag fattar liksom inte att bloggare finns i verkligheten också :P

2009-12-06 @ 20:34:58
URL: http://fairie.blogg.se/
Postat av: Linnea

Vad snygg du var i håret! På den översta bilden ser det ut som att det går lite nedanför hakan bara, det ser skitsnyggt ut och du skulle absolut passa i det! :) Du passar så bra i den mörka färgen också.



P.S. Tänk om man kunde få till ett lika snyggt dekolletage som din kompis har på bilden... hahaha med hängpattar fulla med bristningar lär det förbli en dröm! ;)

2009-12-06 @ 21:03:28
URL: http://mammacaruso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0