Angående Jolines tv-tittande!

Jag fick en fråga angående hur mycket Joline tittar på tv/film och den vill jag gärna svara på i ett inlägg. Joline tittar på barnprogram/film när hon vaknar på morgonen. Oftast vaknar hon innan klockan 6 och då är det skönt för oss båda med en "mjukstart". Hon får ett fruktfat framför tv:n och brukar titta i högst en halvtimme, innan hon leker med någonting annat, sedan är det dags för dagis. Jag tycker att det är bra med lite morgonmys med film, för då hinner även jag med mina morgonrutiner. På dagarna får hon inte titta någonting men ibland på kvällarna en liten stund innan hon ska somna för att varva ner. Hittills är det ingenting som har lyckats fånga hennes intresse längre än 5 minuter i taget, förutom när hon såg Pippi Långstrump för några dagar sedan. Nu är det ständigt "Pippi Bång-bång" tjat, men jag håller reglerna.


Kommentarer
Postat av: Marie

Tack så mycket för ditt svar! Låter mycket vettigt med så lite tv tittande :) Det var som sagt inte någon som helst kritik mot dig utan jag var bara nyfiken!



Du verkar vara en supermamma och jag beundrar dig verkligen!

2009-12-01 @ 18:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0