23:22 - en brakmiddag senare.

Joline tyckte att det var jätteroligt att komma hem till My, kattungen & kampfisken. Hon sprang efter kissen hela tiden fram till läggis och tittade på fisken i omgångar med samma kommentar "Fiskee-een, mamma, HAHAHAA". Vi lagade köttbullar och makaroner och mös framför Pippi innan läggis. Jag lade mig bredvid henne när hon skulle sova, men lyckades (såklart!) somna själv - trots att jag hade planerat att laga Mat tills My kom hem från jobbet och städa upp den mess som vi orsakat.

Vaknade vid ca. 22:00 av att My kommit hem och sprang runt och städade och härjade över "bombnedslag" och "andra världskriget". VAD FAN HAR NI GJORT? Haha, "så här blir det på fem minuter med Joline" var allt jag kunde säga. Just nu är hon i den så kallade "RÖJJARÅLDERN" och det betyder ungefär katastrof där hon tar sig fram. Det blev så att My fick börja laga mat och jag slutföra städningen. Vi började styra brakmiddag klockan halv 11 på kvällen - friterade pommes, kyckling&kantarell gryta och majonäs. Nu har vi ätit oss proppmätta och tänkte avsluta kvällen framför en film. Mysigt!



Världens finaste dotter. Världens coolaste bild. Av My, såklart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0