Mina läsare ger svar på tal!

Kissie skrev såhär på sin blogg:

Om jag fick bestämma skulle jag sätta alla er i en bur och tvinga er ringa upp pappan som troligtvis dumpat er. Gissar på att det är det du vill höra? Nja inte direkt men sanningen är att jag tycker ALDRIG att bli med barn är "svaret". Det är riktigt korkat speciellt som ung, visst ett barn är skitgulligt men ungdommar utan jobb och liknande är bara idioter som gör det valet.. Så ja, in i buren med er!

 Sen ang att gravida kvinnor kan ha fina kroppar.. Jovars, ni har väl lika fina kroppar som jag kan stava bra! ;) Så forsätt intala er själva det om ni mår bättre, I don't care!

Kissies blogg!

Och en utav mina fina läsare gav svar på tal:

Kolla på langtarefterdig.blogg.se , hon har finare kropp än dig OCH hon har fött barn!

Kommentarer
Postat av: M

Åh, vad härligt svar på tal! :)

Sant är det också!



Underbar liten dotter du har, och du verkar vara en underbar mamma!

2009-08-04 @ 17:49:46
Postat av: Sabina - Snart mamma

Jag känner verkligen hat mot Kissie, tycker hon kommer med sådana konstiga åsikter. Blir riktigt arg när jag läser vad hon skriver om oss unga mammor!

Jag är 18 år och ska få barn om bara några veckor, jag är stoltare än stoltast att jag valde det beslutet att behålla bebisen!



Bra kämpat med Joline, du är stark!

2009-08-04 @ 18:02:04
URL: http://mammasabina.blogg.se/
Postat av: Caroline.

Kissie ska man bara ignorera. Hon tjänar ju pengar på att provocera och hon vet ju vad som irriterar läsarna, just saker som dessa.

2009-08-04 @ 18:20:39
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Postat av: Viola

Klart man kan ha fin kropp efter att ha fött barn, och SÄRSKILT om man är ung för då läker ju kroppen mycket snabbare. Och man brukar ha lättare att bli av med extrakilon också, men som vanligt vet inte Kissie vad hon talar om så man bör inte ta henne på allvar.

2009-08-04 @ 18:34:41
URL: http://mummyfied.blogg.se/
Postat av: Carro

Herregud, nu blir jag seriöst arg!!

Jag ska själv ha barn i februari, och inte har pappan dumpat mig för de inte. Alla gör faktiskt inte de.



Och vadå, är man ung och är gravid får man oftast tillbaka sin kropp snabbt kanske till och med blir snyggare än vad man hade innan, ;)



Du är kung, jag ska bli som du :P

2009-08-04 @ 20:40:26
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/
Postat av: Emelie

Kissie är verkligen den mest blåsta människa som kan stå i ett par skor. Att hon ens skriver ett sånt där inlägg bevisar hur omogen man kan vara. Jag anser att du är en grym mamma jasmine, känner dig inte men så som jag har lärt "känna" dej genom bloggen så är du GREAT! :) sen så har du världens sötaste tjej ocskå! :)

2009-08-04 @ 22:16:33
URL: http://emeliefahlens.blogg.se/
Postat av: Janpan

hahahahahah så jävla bra svar ;)

2009-08-04 @ 23:44:02
URL: http://litefresh.blogg.se/
Postat av: Orvar

hon e ju så sjukt snygg. drömtjejen nr1

2009-08-05 @ 00:11:40
Postat av: anna juhlin

tjena, den där kissie hur arg man än blir på hennes komentarer och åsikter ska man ignorera. hon tjänar ju massa pengar på att göra folk irreterade och arga. den männsikan är ju bara för mycket:P hah skratta åt na istället. allt bra med dig annars?

2009-08-05 @ 15:35:10
URL: http://annajuhlin.blogg.se/
Postat av: Anonym

hon kan ju söka på ungmamma (Emelie och Wilma) Tumadre, Mammabecka (och hon har TRE), ung&lycklig mamma (Julia,Christoffer och Tuva) DIG, Denize(som tyvärr inte har kvar sin blogg) m.m m.m

Alla ni har finare kropp än den där lilla oerfarna bruden.

2009-08-05 @ 18:37:33
Postat av: angelica

snacka om mentalstörd människa! usch!

2009-08-06 @ 14:35:11
Postat av: Malin

Jag tycker inte på något sätt om Kissie, hon är störd, men jag håller med henne lite. Inte det om ful kropp och vad hon nu svamlar om. Och det är absolut inget illa menat med det jag skriver nu.



Men varför kan man inte vänta med att skaffa barn? Kan förstå om man blev gravid av misstag och inte vill göra abort. Men att aktivt planera att skaffa barn när man är ung. Man har ju hela livet framför sig! Nu menar jag inte att man ska skaffa barn sent i livet, men att man inte behöver vara 16 år när man får sitt första barn.



Men men, alla gör som de själva vill. Ingen ska tala om för andra vad man ska och inte ska göra.

2009-08-07 @ 03:43:03
Postat av: Erika

Sjukt... Men hon har ju sina sjuka kommentarer hela tiden. Märks hur lite hon har fått stå ut med i livet, både bra och dåliga saker den lilla barbien.

Men vem vill vara en barbie när man kan vara sig själv?

Du verkar vara en jättebra mamma och sköter det fint!:)



Ditt val ångrar du aldrig!

2009-08-08 @ 21:49:21
URL: http://ixiehjartstrom.blogspot.se
Postat av: Erica - Mamma till Neo <3

Har aldrig läst hennes blogg och tänker aldrig göra heller, hur f*n kan man säga så?

2009-08-09 @ 13:49:17
URL: http://ericaslife.blogg.se/
Postat av: felicia

fyfan vilken patetisk människa.. vill bara spy på henne.. samma sak med nilla93 på bilddagboken.. hon skriver att unga mammor borde skjutas

2009-08-12 @ 11:13:18
Postat av: Rebecca

Hur kan det vara okej att tracka ner på unga mammor så där??

Alla unga mammor lever inte av andra och dumpar sin unge och sticker ut och festar på helgerna!

Såna borde inte ha skaffat barn, men..ALLA gör misstag. Man borde inte döma dom för det, alla förtjänar en chans.

Är själv ung mamma, jag vet att jag klarar jobbet tusen gånger bättre än Kissie någonsin skulle gjort.

Kissie idiotförklarar sig själv, generaliserar bara.

Hon kan lätt hamna i samma situtaion som hon springer runt å bjuder.



Den som är utan synd kastar första stenen.

2009-08-14 @ 23:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0