Jag har inte tröttnat på att blogga!


Jag har absolut inte tröttnat på att blogga. Bloggen är ett utav mina starkaste intressen och ni läsare betyder jätte mycket för mig. Dock har jag inte möjlighet till dator just nu, då min sladd har gått sönder och jag väntar på en ny, men haken är att de kostar 700 - 800 kronor. Min bärbara står oladdad och avstägd hemma, så jag får passa på att blogga när jag är hos mormor eller mamma. :-)

Jag, Josefine och våra fina kids har spenderat två dagar i Örebro, fär vi ätit lunch och fikat och barnen har lekt på babycafeérna Gröna Grodan och Creperiet. Vi har varit så rastlösa de senaste dagarna och jag har blivit så trött på detta  väder. I går kväll sov barnen skavfötters i Jimenas säng, det var hur gulligt som helst. 

Just nu sitter jag hemma hos mormor. Ska äta och sova här, det var jätte längesedan. Vi ska hjälpas åt med förberedelser inför släktträffen imorgon. Återkommer senare med något vettigare!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Går det bra för Sötnosen på dagis då? :) Jag älskar din blogg och du är en stooor förebild, så stark och så bäst är du!! Fortsätt med det du håller på med! Puss och kram Rebecca :)<3

2009-08-15 @ 21:07:46
Postat av: Monica

Ett tips jag köpte en sladd på tradera till min bärbara laptop, blev bara 200 ist för 700

2009-08-16 @ 10:42:18
Postat av: Monica

Ett tips jag köpte en sladd på tradera till min bärbara laptop, blev bara 200 ist för 700

2009-08-16 @ 10:42:32
Postat av: L

Jag bor i Örebro :)

2009-08-18 @ 21:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0