Dairy

Jag kan fortfarande känna dina brännande fingrar mot min nakna, sårbara hud. Dina händer och konturerna på insidan av dem som smekte mig till tårar. Dina underarmar som så vackert höll i mig och vaggade mig in i tryggheten. De armar som alltid höll om, så ömt och hårt på samma gång. Dina skuldror som rörde sig under mina frustrerade, kärleksfulla händer när vi älskade. Linjerna på din rygg och det vackra innanför. Din nacke, din hals och dina nyckelben som luktade kärlek och förtröstan. Lukten som lovade mig livet och evigheten..


Kommentarer
Postat av: sandra - isabellesmamma

Du skrivet otroligt bra.. !

2009-08-03 @ 21:03:11
URL: http://metrobloggen.se/isabellesmamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0