Simma & sola


I dag är det onsdag och det betyder att Joline är hos Andreas. Han hämtade henne på eftermiddagen, så kommer hon hem tidigt imorgon bitti innan han åker till skolan. Jag har varit och simmat 40 längder och solat och nu ska jag plugga ett par timmar. :-)

I morgon ska jag till skolan en stund på förmiddagen & sedan är jag ledig hela dagen. Jag ska gå ut med Joline så hon får leka i solen, det är så skönt att slippa alla lager ytterkläder och all kyla. På eftermiddagen hämtar Andreas Joline igen, så det blir två nätter på rad, eftersom att han åker till Holland på fredag. Vi kommer jättebra överens och allting funkar superbra. Jag känner mig så otroligt glad och tacksam över att vi hanterar det här så bra. Andreas är en underbar pappa till Joline och även om det är jobbigt för mig att vara ifrån henne ibland, känner jag att det känns mycket bättre nu än när vi bodde ihop. Jag tror att Joline mår bättre utav den här lösningen. Mamma & pappa loves you, Joline. ♥



Kommentarer
Postat av: Mickan

va skönt att de funkar så bra mellan er nu..ni verkar sköta de hela på ett vuxit & moget sätt! Separationer är ju alltid jobbigt...



Tycker att klänningen som du har på dig på profilbilen är verkligen super snygg, var har du köpt den?



Ha en bra kväll

2009-04-01 @ 20:10:08
URL: http://melander88.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej, har du någon kontakt mail man skulle kunna maila dig på? Om man vill komma i kontakt med dig :)

2009-04-01 @ 20:17:19
Postat av: Lisa

Hur har du råd med alla nya möbler och saker som studerande, ensamstående (eller nyseparerad) mamma utan extrajobb etc? Jag är lite avis...

Du och Andreas har en underbart söt tjej!



2009-04-01 @ 22:37:38
Postat av: Lisa

Hur har du råd med alla nya möbler och saker som studerande, ensamstående (eller nyseparerad) mamma utan extrajobb etc? Jag är lite avis...

Du och Andreas har en underbart söt tjej!



2009-04-01 @ 22:39:04
Postat av: sofia

Har nu gjort slut? :O va synd i så fall

2009-04-01 @ 23:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0