I love you


I dag har jag varit med My inne i Örebro en snabbis på eftermiddagen, där lade jag undan ett par svarta "skinnleggins" och en kort rosa, spetsjacka; kommer bli skitsnyggt! :-) Joline sov hos mig i natt och var hemma på förmiddagen men Andreas var ledig idag och ville hitta på någonting skoj med henne. Jag är hemma hos mamma nu och lånar internet, ska snart ut och gå med Josefine & Jimena! En riktig långis blir det om jag känner oss rätt och en massa tjejsnack. Jag älskar dig vännen, finns här, alltid..

I kväll kommer Josefine till mig och pluggar psykologi också, för vi har prov imorgon, samt nationella proven.
Önska mig lycka till!



Kommentarer
Postat av: Johanna

Har Andreas gjort tatueringen än? Är väldigt nyfiken på den :)

2009-04-27 @ 17:19:47
Postat av: felicia

åhh så söt hon är :-)

2009-04-27 @ 18:00:25
Postat av: malyn

Andreas ska verkligen ha cred! han verkar vara superduktig med joline gämfört med en del pappor i vår ålder som knappt vill träffa sina barn ens & så ska vi inte glömma dig, du är så stark som orkar med & vara ensam, gå i skolan, få ett hus¨håll att fungera & så joline på det :)

2009-04-27 @ 18:30:25
URL: http://malyn.blogg.se/
Postat av: malyn

Andreas ska verkligen ha cred! han verkar vara superduktig med joline gämfört med en del pappor i vår ålder som knappt vill träffa sina barn ens & så ska vi inte glömma dig, du är så stark som orkar med & vara ensam, gå i skolan, få ett hushåll att fungera & så joline på det :)

2009-04-27 @ 18:30:43
URL: http://malyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0