Babycafé


I dag har jag & Joline varit på babycafé på biblioteket. Det var inte bara bebisar där, utan även barn i Jolines ålder. Det var jättetrevligt med mycket barn, mammor & kaos. :-) Alltid skönt att komma iväg och göra någonting annat! I dag är våren här på rikitgt också och jag har kompenserat gårdagens sunk med ett lite snyggare jag idag, så humöret är på topp! Snart kommer Andreas hit och vi ska till banken tillsammans, sedan ska Joline vara där tills i morgon.

Andreas ska tatuera sig förresten och han har lovat att jag ska få lägga ut en bild med resultatet här på bloggen sen. Han ska tatuera in Jolines namn i skrivstil på bröstet!

Nu ska jag äta korv & makaroner lunch med MAMA :-)



Kommentarer
Postat av: Johanna

vad gulligt att han ska göra det! ser fram emot att få se resultatet :)

2009-04-01 @ 14:51:00
Postat av: Therese

Vad roligt att han ska göra det ! Det är ju jätte fint, jag har också tänk göra så när jag får barn, fast inte på bröstet ;) Ska bli kul att se hur det blev :)



Du har inte funderat på att också göra något liknande ? :)

2009-04-01 @ 16:09:28
Postat av: Anonym

Du har inte funderat på att göra något liknade som Andreas ? :)

2009-04-01 @ 16:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0