<3


I går var jag, Nicole och Joline i lekparken så Joline fick gräva i sanden samt äta lite sand och kladda lite! :-) Det hör till. Hon är ju fortfarande i åldern då hon vill stoppa ALLT i munnen, så man måste verkligen passa för fimpar, snusprillor och annat äckligt. (förstår inte varför folk slänger det i en sandlåda i en lekpark?) Vi gick runt på stan och pratade med folk också och gjorde nog inte så mycket, men timmarna gick och vi hade en skön dag i solen. Tog massvis med fina bilder på Joline, men nu är jag hemma hos mamma och lämnade kameran hemma.

Jag & Nicole ♥







Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jag har följt din blogg jättelänge! Ända sedan det var ett repotage om Josefine i NA/BP och jag hittade din blogg. Har aldrig vågat min på att kommentera men jag måste säga att jag beundrar dig!Du är lika gammal som mig men har redan varit med om det största i livet, att bli mamma & din dotter är jättesöt! Du verkar så stark och du skriver så att man fastnar och vill läsa mer.

Väldigt bra alltså. Då fick jag mitt sagt också;)



Ha en ritkigt bra dag!

2009-04-13 @ 13:29:06
URL: http://loviss.blogg.se/
Postat av: Cassandra

Jag trillade in på din blogg av en händelse för någon dag sen och började läsa från allra första inlägget. Nu har jag läst klart och jag är alldeles förundrad över hur stark och modig du är! Som klarar av att läsa på komvux samtidigt som du har ett litet barn att ta hand om, att våga stå upp mot "vuxna" som bara lägger sig i, varför skulle du inte klara av att vara mamma? En eloge till både dig och Josephine! Själv har jag alltid velat få barn tidigt, nu blir jag tjugo till hösten och jag hoppas att inom en 3årsperiod att jag också kan få min egna lilla familj.Just nu läser jag till lärare och jag vill gärna bli klar med allt pluggande innan jag får barn. Men det får tiden utvisa..

Stora styrkekramar! Jag hejar på er båda!

// C

2009-04-13 @ 22:22:56
Postat av: bitte

Tävling i min blogg om du är intresserad.



Vinn en skinnjacka och presenkort på 500 kr

Postat av: Haggann

Hej Jasmine. Jag har haft barnbarnet Snuttan, 1½ år, i påskhelgen och vi har varit ute och lekt hela dagarna. Hon stoppar inte saker i munnen, men hon sprätter sand över sej... dom är så roliga! Hon pratar och bubblar hela tiden.

Vart har Josefine tagit vägen, hon har inte skrivit på länge nu!?

2009-04-14 @ 13:54:09
URL: http://blogg.aftonbladet.se/2417
Postat av: Fittanfes

Fisande Fittorna is back!!

Welcome till www.fittanfes.com

2009-04-14 @ 14:55:04
URL: http://fittanfes.com
Postat av: Anonym

Var lycklig att du har så fina vänner!

2009-04-15 @ 09:36:13
Postat av: Anonym

Har du gått upp i vikt?

2009-04-15 @ 21:36:12
Postat av: Anonym

2009-04-15 @ 21:37:43
Postat av: Anonym

hej! hamnade på din blogg av misstag när ja surfa runt, men oj vad jag fastna här. beundrar dig som har så många bollar i luften och verkar ha en jätte lycklig liten tjej. blogga mer om du hinner!

2009-04-16 @ 10:12:49
Postat av: Nicole

Haha vilken fråga Jasmo :D

2009-04-16 @ 11:20:04
URL: http://nicolelee.blogg.se/
Postat av: Sandra

Kolla gärna in min nya blogg där jag skriver om livet efter en låång depression.

Tacksam!

2009-04-16 @ 12:59:49
URL: http://nothingcomparestoyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0