Ursäkta att jag är tråkmåns



Men i kväll har jag ingenting att skriva om. Jo, min underbara dotter såklart. Ska springa ner i tvättstugan nu och lägga i en ny maskin, sedan ska jag plocka undan efter Joline som har lekt i både köket, hallen och vardagsrummet. Måste plugga sen, har mer engelska & svenska att göra. Känner mig helt slutkörd, det är nya grejer hela tiden. Kommer att fixa det! Fast det tufft. Fick dock MVG 65 av 70 möjliga poäng på provet om ISLAM. Jag är stolt över mig själv och blev så klart glad även om det var väntat. Har prov på massmedia på fredag och inlämningsuppgift på måndag samt prov i historia på tisdag. Som ni märker har jag en hel del att göra. Bäst att sätta i gång nu.



Kommentarer
Postat av: Gammelmormor

Grattis till MVG.Fantastiskt!Lycka till med resten!Tack för att jag fick "låna" lilla söta underverket idag!!!!Kramar

2008-10-15 @ 20:12:20
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Vda duktig du är! Starkt att både vara mamma och plugga så hårt som du verkar göra. Du är BÄST! : )

2008-10-15 @ 20:20:59
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Postat av: sofia

herregud, hur orkar du med allt?!?!? Jag har e n 6 månader bebis och läser bara matte och jag tycker DET är jobbit!! Du är en riktig kämpe, Men glöm inte av att ta hond om dig själv. Kramar!!! och grattis föresten

2008-10-15 @ 21:59:51
URL: http://sofiia17.blogg.com
Postat av: sanna

vad duktig du är! :) keeeeeeep it up :)

2008-10-16 @ 17:19:15
Postat av: malyn

herregud, du ska verkligen ha beröm! det är tufft att kombinera skola & barn. jag gick mitt sista & tredje år i gymnasiet när nova precis kommit, så jag vet hur det är. det går, men man får kämpa! glöm inte bort dig själv bara! du är verkligen stark :) & joline är supersöt!

2008-10-17 @ 20:35:23
URL: http://malyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0