Två trötta föräldrar..



I går kom Nicole hit med en jättefin kofta till Joline. Hur söt som helst! Tack vännen. Hon följde med mig och handlade också och stannade medan jag städade av kök och hall. Började på att baka också. Joline skrattade när jag rörde smeten och hon var väldigt intresserad av att titta när smöret smälte. När A kom hem åt vi mat och lade oss framför IDOL, det blev så i allafall. Och kl. 05:17 i morse vaknade jag i sängen..

Jag har alltså somnat i soffan, gått in i sängen tagit av mig kläderna och lagt mig. Utan att väcka Andreas. För han låg kvar i soffan till klockan var nästan 5, och nu har han åkt i väg till jobbet. Joline leker på golvet. Hon vägrar att somna. Jag ska kolla på expressen vilka som åkte ut i IDOL nu, hoppas att det INTE var Sepideh eller han Robin som rockade.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0