Storhandling



I morse åkte jag och Joline till Örebro, först käkade vi lunch. Sedan kom Nicole och vi sprang runt på stan en stund. Hittade overall och mössa+skor. Nu ska vi införskaffa en fleeceoverall också, men någon sådan har jag inte hittat än. Sprang på Moa & Emma, från min klass på Rudbeck, det var trevligt. Slutligen promenerade jag och Joline till Andreas skola och där fick Joline krypa runt i alla korridorer somn var tomma på folk, medan vi väntade på honom. Som vanligt charmade hon alla hon såg. Jag blev förvånad hur långt hon kunde krypa. Från ena änden till skolan till den andra, och hon var knappt andfådd. Det kallar jag superbebis ;)

Sen blev det Willys och massvis med mat. Jag älskar att handla mat. Ja, det är helt sant. När vi kom hem städade jag ur både kyl och frys ordentligt så nu är det rent & fräscht med massa ny, god mat. Träffade flera mammor från Unga Mamas, och det var kul, eftersom att jag inte är på Unga mamas längre. Saknar dem lite så det var kul att höra att allt är bra med dem. Nu är vi hemma och har ätit hemmalagad Pizza, fast med färdig deg & sås, så det är kanske inte hemmalagat? Hur som helst så var det jäkligt gott. Har även kollat på IDOL.

I morgon får ni se bilder på allt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0