Stjärnor på Is



Joline har kommit in i en liten trotsperiod. Läggningen som har funkat så bra är lite krånglig nu men det kanske bara är tillfälligt. Det är så mycket som händer i hennes liv nu, hon utvecklas enorm varje dag. Nya tänder på väg, hon håller på att resa sig och lära sig gå, hon har precis börjat krypa, visar tydliga arg/ledsen känslor, utvecklar språket. Så, det är ju inte så kontigt om allting inte funkar "perfekt" då. Vi ska prova att sätta in en liten nattlampa i hennes rum, så att hon får lite belysning. Då kanske hon sover bättre, hon kanske börjat bli rädd för mörkret. Ett annat problem är att hon står upp i sin spjälsäng. När vi lägger henne sätter hon sig upp och ställer sig på nolltid, så nu är det en värre maktkamp än det var förut. I kväll somnade hon inte förrän efter kl. 9 och det har inte hänt på väldigt länge, det kommer nog att märkas i morgon också, en trött och lite tjurig Joline.

Stjärnor på Is
Nå? Vad tyckte ni som tittade på 4:ans nya lördagsunderhållning. Jag tittade. Och var skit impad utav Josefin Sundström som var superduktig. Hon åkte som en riktig isprinsessa! Ett tag tvivlade jag på att det ens var riktig Is. Jag tyckte att det var ett okej program och hejar stenhårt på Josefin Craaford, inte för att hon var bäst på isen men hon är cool.

Nu ska jag gå och sova.
Joline vaknar ca. 6 på morgonen. Oavsett veckodag.

Kommentarer
Postat av: Emma - Elviras mamma

Hoppas att hennes trots går över snart!

2008-10-05 @ 19:47:42
URL: http://elviranollatta.blogg.se/
Postat av: sex4life

Hey! Ta gärna en titt in hos oss också.. =)

2008-10-05 @ 22:49:54
URL: http://sex4life.blogg.se/
Postat av: NatalieRantanen

Jag tyckte progarammet gick att titta på men de va inget för mig :D

Kram .

2008-10-06 @ 12:06:28
URL: http://nataliessrantanen.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag hejade oxå på josefin crafoord.

synd att hon åkte ut...

2008-10-13 @ 18:44:51
URL: http://smachbox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0