Pass till Joline



Vi ska snart åka in till Örebro Polisen och fixa ett pass till Joline. Ska bli kul & se hur kortet kommer att se ut. Vi kommer kanske att åka utomlands någon gång i höst/vinter och då är det skönt att ha det gjort. I dag har vi dessutom tid att åka in båda två och vi behöver ju skriva på båda två. När vi kommer hem ska jag gå till skolan och göra matteprov. Jag är lite orolig men det är jag alltid inför matteprov. Ska gå och fixa i ordning mig och Joline nu, så hör jag av mig senare i kväll med fina höstbilderpå Joline, när hon äter löv..



Kommentarer
Postat av: Emma

Ohh vad roligt om ni skulle åka utomlands =)

Var hade ni tänk att åka då? =)

2008-10-06 @ 11:42:17
Postat av: josefin, mamma till Julia

Åh vad kul, vart har ni tänkt åka? Vilka är ni som ska åka då? :)



Vi åker till Egypten om en vecka, det ska bli hur skönt som helst! :)

2008-10-06 @ 16:14:58
URL: http://wigren89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0