Josefine är min bästa vän


Är du inte vän med Josefine längre?

Den här frågan vill jag svara på med en gång. Jag är vän med Josefine och jag förstår inte varför du, anonym, tror någonting annat? Om din grund är att Josefine & Jimena inte funnits med i så många inlägg och på så många kort är det för att jag har haft otroligt mycket att göra i skolan, så vi har inte haft tid att träffats lika mycket. Dessutom har både Josefine, Simon & Jimena varit sjuka. När Jimena blev frisk blev Joline magsjuk och på den vägen är det. Jag pluggar så mycket nu, så våra tider har inte riktigt passat ihop men vi är absolut vänner. Josefine är min bästa vän. Och det finns många andledningar till det. Men en utav andledningarna är att hon är förstående under en sån här stressig period som jag har med skolan nu. Hon kräver inte, tjatar inte, utan uppskattar tillfällena vi har! En sån vän är guldvärd. Min vän är guld. /Jasmine

Kommentarer
Postat av: Familj på tre <3

Självklart är vi bästa vänner, vännen :) Det finns ingen som du i hela världen <3

2008-10-12 @ 19:37:04
URL: http://josiejoos.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag bara undrade efersom det inte stått något om dem i bloggen på länge, det var ingen anklagelse mot dig eller er. Verkar som att du blev sur över frågan?

2008-10-13 @ 18:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0