Joline, kan du säga "Hej kissen" ?



Min unge kan säga Hej kissen (heeee titte).

Det var mormor Linda som började att öva hej kissen eftersom Joline älskar deras katt Sally, hon är så fascinerad. Så de har övat och övat. Nu säger hon heeee titte om hon ser en katt och heeeee åt både dockan och nallen. Hon kan även säga vad vi där är där, och då låter det de, däää. Vi vet ju inte hur mycket hon förstår utav detta men hon härmar vad vi säger. Jag är så otroligt stolt över denna lilla människas framsteg. Allting går så snabbt. Nya saker varje dag. Jag kan inte fatta, snart är Joline 10 månader och då är det bara två månader kvar tills hon är ett år gammal. Jag fattar inte.

Fattar ni?

Kommentarer
Postat av: .

kan du inte lägga in en video? (:

2008-10-17 @ 15:34:56
Postat av: .

kan du inte lägga in en video? :)

2008-10-17 @ 15:35:33
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Duktiga tjejen : ) Hoppas ni får en fin helg.

2008-10-17 @ 18:54:20
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0