Inga bilder i kväll, men..



Jag skriver en snutt i alla fall. Köpte en hel del kul på Ullared & bilder kommer någon dag under helgen, promise! Hade det bra & under tiden vi var det var det så intensiv shopping att jag knappt hann tänka på snuttan. Det var värre på hemresan, då kände jag mig jätte stressad över att komma hem. Ringde till A och krävde att han skulle hålla henne vaken, och när jag kom hem började jag att gråta. Hon var ju så söt! (Som om jag inte visste det innan?) Det är verkligen skönt att vara hemma nu, hos mina underbart fina älsklingar. Puss på er Andreas och Joline!

I dag har jag, Joline, mamma, Amelia, Andreas och Fredrik ätit på Kina Muren, jättegod mat.
Mys!

Nu har jag kollat IDOLklipp på nätet. Och jag ber för att Jesper åker ut.



Kommentarer
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline

Han åkte uuuut! ; D

2008-10-10 @ 22:36:56
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Postat av: Janpan

haha, Jeeesper åkte uuuut! :D:D:D:D

2008-10-11 @ 00:50:32
URL: http://litefresh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0