A på jobbet



Andreas jobbar i dag, så jag och Joline får hitta på någonting själva. Just nu ligger hon och sover men när hon vaknar ska vi äta lite "lyxfrukost"  med fruktsallad och färskt bröd. Skönt att slippa stressa. Sedan ska vi ut på promenad, kanske till lekparken eller till mormor och hälsa på. Senare i eftermiddag ska vi och titta på när min lillasyster, Jolines moster, rider på ridskola för första gånger. Jag gissar att pruttis kommer tycka det är intressant med alla stora hästar.

Till lunch ska jag laga hennes favvisrätt, lax och potatis med ärtor & citronsås. Men nu måste jag kila in i duschen och göra mig i ordning medan hon sover, när hon vaknar kommer hon att vara vrålhungrig på frukost. Ha en jättebra lördag nu, finaste läsare. Och så hoppas jag att Josefine & Simon får en underbar, barnledig kväll och natt och morgon för första gången på över ett år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0