Träna, sola, plugga!



I morse var jag och Joline hemma. Jag städade undan och Joline drog fram igen. Innan lunch var vi på promenad med mamma, Jolines mormor. Sedan gick jag och snuttan hem för att äta lunch. Andreas slutade tidigt och kom hem när det fortfarande var ljust. Jag passade på att storstäda vardagsrummet då. Rensa i bokhyllan, dra fram soffan och ta bort onödigt skit. Satte även in bilder på våra familjer och släktingar i ramar ovanför tv:n, blev jättebra!

Ska snart i väg och träna balansboll/pilatesboll. Vet hur jobbigt det var förra veckan, men samtidigt så himla skönt efteråt. Kände mig som en riktig hurtbulle. Efter balansbollen ska jag hämta upp Nicole och sola med henne. Hon är förkyld så hon kunde inte följa med och träna. När jag kommer hem ska jag plugga och dricka te. Hade glömt hur gott det verkligen är med varmt, rykande te. (Andreas gjorde det i går & då blev jag påmind..)



Kommentarer
Postat av: jeanette

heej. såg att du skrivit i min blogg:) ja vi har ju träffats på unga mammor några gånger:) ha de så bra!

2008-11-06 @ 21:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0