Tack för en underbar tid



Hej alla fina läsare.

Jag startade den här bloggen sommaren 2007. Delvis för att jag älskar att skriva
men också för att föra en dagbok över graviditeten och Jolines liv. Det har varit så
kul att få respons från tusentals läsare och jag har även haft möjlighet att bolla
ideér och få kunskap av er. Många tips och oförglömligt fina kommentarer från så
många fina människor. Den här bloggen ska bli som en berättelse om Jolines liv.
Alla hennes framsteg, mina känslor som mamma och även allting vi har gjort under
hennes första år. Nu, när jag går tillbaka och läser alla inlägg, finns det mycket jag
påminns om som jag glömt och fina reflektioner över saker samt vackra texter till
Joline. Drömmen är väl att skriva ut allting och göra bloggen som en liten bok att
ge Joline när hon blir större. Jag vet att bloggen kommer vara ett fint minne för henne.

Jag har i dag bestämt mig för att avsluta bloggen. Fast jag älskar att skriva. Bloggen
har varit ett utav mina största intressen sedan jag startade den och det är roligt att
se hur den vuxit och blivit större. Tyvärr finns det människor i vår närhet som inte tycker
om att bloggen finns och därför avslutar jag den i dag.

Tack så otroligt mycket för en underbar tid,
för att ni varit så stöttande och underbara.
Ni är så fina människor!

(Jag har funderingar på en modeblogg för mammor & deras bebisar!)
Så kolla in här då och då, för att se om jag hittat på någonting nytt.

Stor kram

/ Jasmine & Joline






Kommentarer
Postat av: sabina

neej va tråkigt jasmine! :( kommer sakna din blogg JÄTTE mycket!! jätte synd :(

2008-11-24 @ 12:34:12
Postat av: tina

Jätte tråkigt att du inte kommer skriva här nå mer. å de är tråkigt att inte få se lilla joline utvecklas å göra stora framsteg,



de är trist att inte följa dig som är en så söt mamma som är en förebild för andra unga mammor. lycka till i framtiden =) kram på dig

2008-11-24 @ 12:38:25
URL: http://trollungee.blogg.se/
Postat av: Cissi

Usch vad tråkigt...Tycker om din blogg, och tycker det är ännu mer tråkigt om du ska lägga ner den pga vad andra människor tycker!! :-( Särskilt om du, som du själv skriver, älskar att skriva här! Ta hand om er i alla fall!

2008-11-24 @ 12:48:31
URL: http://cissislife.blogspot.com
Postat av: Carina

Håller med ovanstående. Känns jättetråkigt! Det var så mysigt att klicka in på din blogg och läsa om dig och Joline. Tråkigt att det finns folk i din närhet som inte upskattar din blogg. Tycker inte den är för privat eller utlämnande. Förstår inte :( Kram

2008-11-24 @ 12:53:23
Postat av: Sara

Neej, inte du också! :C Din och carolines(freijas mamma) Är mina favoritboggar.Dem första jag går in på när jag sätter mig framför datan.Hoppet om att du kommer tillbaka lämnar mig aldrig.Men snälla skriv en kommentar i min blogg den dagen du kommer tillbaka om du nu gör det!JAg hoppas du tar en bloggpaus bara, för det behöver man för att vara stark och orka komma tillbaka igen. JAG ser upp till dig Jasmine! Du ärgrymt stark. Man måste våga visa sig svag för att kunna visa säg stark. glöm aldrig det! ger dig en styrkekram för det är du värd:)

2008-11-24 @ 13:43:05
URL: http://mizzhallonshake.blogg.se/
Postat av: Anonym

Orhh, vad synd! =(=(

2008-11-24 @ 14:23:43
Postat av: Viola

nej va synd att du lägger ner den, den var ju rolig att läsa. men förstår ditt val ifall du gör det.

2008-11-24 @ 14:34:11
URL: http:// violiejolie.blogg.se/
Postat av: Angelica

NO!!! Gud va tråkigt!Jag har läst din blogg ett bra tag nu och jag bara älskar det du skriver, du är så bäst! Tack för den här tiden!

2008-11-24 @ 14:35:57
Postat av: sara

neej.. sluta inte :(

2008-11-24 @ 15:15:07
URL: http://sarawidman.blogg.se/
Postat av: Janpan

tråkigt att du slutar :( men det är ju ens eget val. Det har vart kul att följa din blogg iaf :)

2008-11-24 @ 15:22:26
URL: http://litefresh.blogg.se/
Postat av: Elena

Men ååhh.. jag som har läst den från första början. Kommer att sakna er!! Lycka till!

2008-11-24 @ 15:29:40
Postat av: jessica

synd, det var roligt att läsa..

2008-11-24 @ 16:01:29
Postat av: Therese

neej! :/ jag älskar din blogg och alla underbara bilder på Joline ! Men du gör ju som du vill och hoppas du får det bra. Jag kommer ha kvar dig som länk och gå in och titta här då och då som en rutin iallafall.. :) kram från en trogen läsare.

2008-11-24 @ 16:15:17
URL: http://theresemansson.blogg.se/
Postat av: Anna

riktigt tråkigt faktiskt.

2008-11-24 @ 16:47:36
Postat av: Anonym

neej;(

2008-11-24 @ 16:48:17
Postat av: Malin

Jasmine, lycka till med Joline och er framtid. Det har varit urmysigt att få följa dig och din underbart söta dotter.



All kärlek!



Malin

2008-11-24 @ 16:49:26
Postat av: Agnes

Nej snälla sluta inte, jag älskar din blogg. Men hoppas att ni får det superbra i framtiden! massa kramar och tack för allt

2008-11-24 @ 17:02:14
URL: http://aagnnes.blogg.se/
Postat av: Johanna

neeej fy fan vad tråkigt! du är den bästa mammabloggaren ju! ungmamma15 är så tråkig. du och din vän Josefine är de enda jag läser typ. åh, snälla, finns det inget som kan göra att du fortsätter blogga? kram :) lycka till i fortsättningen iallafall

2008-11-24 @ 17:04:43
Postat av: Danni

Åh vad tråkigt :( Jag tycker så mycket om din blogg!



Jag respekterar självklart ditt beslut och önskar dig all lycka i livet.

2008-11-24 @ 17:25:13
URL: http://procedomani.wordpress.com
Postat av: Åsa

NEJ!!! Gud vad tråkigt! Din blogg är den ändå jag följer och jag älskar den, har följt dig sen du startade bloggen och tycker det har varit underbart att få följa dig o lillgumman! snälla sluta inte eller åtminstone, starta en ny blogg;)

ta hand om varandra=) massor av kramar

2008-11-24 @ 17:33:48
Postat av: saraS

Tack för att du delat med dig av dina tankar under denna tid. Du verkar vara en stark och klok person och mamma. Ta hand om er båda två, all lycka i livet!

2008-11-24 @ 17:45:36
Postat av: Frida

va synd jag som läser din blogg varje dag du är otroligt duktig på att skriva och verkar vara världens bästa mamma åt lilla söta joline.

men önskar er all lycka och kommer sakna din blogg jätte mkt, kram kram

2008-11-24 @ 17:51:32
Postat av: Emma

NEj snälla sluta inte. din blogg är ju underbar!!

2008-11-24 @ 17:51:45
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Gud så tråkigt, men det är såklart rätt beslut om du känner så och de i din omgivning. Du vet att de finns en sida där du kan göra boken till blogg va? www.Vulkan.se tror jag den heter. Kika in där : )



Kommer sakna din blogg.

2008-11-24 @ 17:56:30
Postat av: FreijasMamma Caroline.

Förresten, lägg till mig på msn sen : ) Min mail skriver jag i epostfältet.

2008-11-24 @ 17:58:50
Postat av: Cassandra

Känns jättetråkigt att du slutar, då du var min absoluta favoritblogg. Hoppas du någon gång återkommer eller startar en ny blogg, det vore så himla mysigt att följa :)



Kram och all lycka till till dig, Andreas och finaste Joline!

2008-11-24 @ 18:04:34
URL: http://unikacassandra.blogg.se/
Postat av: Maja

Riktigt tråkigt att du ska sluta. Din blogg var ju en av få riktigt bra "ung mamma" bloggar :( Kommer sakna att läsa din blogg! Lycka till

2008-11-24 @ 18:07:10
Postat av: Anonym

tråkigt :/ du har haft en riktigt läsvärd blog måste jag iaf säga

2008-11-24 @ 18:16:48
URL: http://camillathunmats.blogg.se/
Postat av: sara

Uhhh :/

tråkigt att höra, din blogg är och var min favoritblogg. Fast jag förstår ju dig om du tar bort den. Den har varit rolig att läsa. Lycka till i framtiden med dig själv, andreas och joline :D <3

2008-11-24 @ 18:16:50
URL: http://www.youmademe.wordpress.com
Postat av: lillalizzan

neej! Snälla säg att du kommer fortsätta! jag älskar att läsa din blogg, titta på alla fina bilder, läsa texter osv. Finns det inte minsta chans att du fortsätter?!



Hoppas iallafall på det, om inte annat lycka till med Joline och ta hand om er!

kram

2008-11-24 @ 18:21:11
Postat av: Emelie

Neeej, sluta inte blogga! din är ju så bra!!

2008-11-24 @ 18:31:05
URL: http://emeliefahlens.blogg.se/
Postat av: Emma

ooh nej va tråkigt.. jag gilla verkligen att läsa din blogg.. Det är mkt av det du skrivit som har fått mej våga ta det där lilla steget som behövdes till att själv försöka få barn tsm med min pojkvän, att se att någon i nästan samma ålder har ett jättefint barn och klarar av att ha barn fast man är ung... lycka till i livet tsm med din dotter:)

2008-11-24 @ 18:46:57
URL: http://[email protected]
Postat av: Emma

ooh nej va tråkigt.. jag gilla verkligen att läsa din blogg.. Det är mkt av det du skrivit som har fått mej våga ta det där lilla steget som behövdes till att själv försöka få barn tsm med min pojkvän, att se att någon i nästan samma ålder har ett jättefint barn och klarar av att ha barn fast man är ung... lycka till i livet tsm med din dotter:)

2008-11-24 @ 18:47:10
URL: http://emmaliikamaa.blogg.se/
Postat av: Emelie

Åhh nej...din blogg är ju så himla bra...min favvoblogg...vad synd att du ska sluta....Kram*

2008-11-24 @ 18:59:34
Postat av: jessic

NEEJ :'( åå jag går in på din blogg flera ggr varje dag och älskar allt du skriver och hur du är som mamma! jag ska själv bli mamma i januari och du har gett mig mod i att våga ge mig in i världen som mamma! vilken blogg ska man nu kolla in? usch va tråkigt, du är en väldigt duktig och mogen tjej för din ålder! jag önskar dig all lycka i ditt liv tillsammans med andreas och fina lilla joline! tack för allt du gett!

2008-11-24 @ 19:07:06
Postat av: Linda

NEJJJJJJJJJJJ.. din blogg är dte ända som håller mig uppe!

är själv gravid o har 3månader kvar..

2008-11-24 @ 19:17:12
Postat av: Sara

Om du vill så får du jätte gärna lägga till mig på msn..Hade varit roligt att få lära känna dig lite och kunna prata:)har skrivit den på epost fönstret:)kramen

2008-11-24 @ 19:21:51
URL: http://mizzhallonshake.blogg.se/
Postat av: Therese :)

Vad synd att du ska sluta med din blogg :( Min favorit, älskar att läsa den :) Men jag förstrå ditt val, synd för oss andra bara ;) Lycka till :D

2008-11-24 @ 19:34:57
Postat av: Josephine

Vad synd.. jag som alltid är inne och läser!



Ta hand om er. Kram från mig! :)

2008-11-24 @ 19:39:31
URL: http://josen.devote.se
Postat av: Anonym

2008-11-24 @ 19:58:45
Postat av: SOfia

neeej!! vad ska jag nu göra på internet. Du ger mig jätte mycket inspiration och kraft. Älskar denna bloggen och kollar in här flera gånger. Hoppas du fortsätter. Många kramar

2008-11-24 @ 20:00:10
URL: http://sofiia17.blogg.se/
Postat av: pernilla

neeeeeeeeej är du inte klok du får inte sluta blogga:(

din blogg är så otroligt rolig att följa.

men det är ju ditt beslut så jag får tacka dig för alla tråkiga stunder jag har haft gått in på din blogg och sen blivit glad igen.



lycka till i livet

Kram Pernilla

2008-11-24 @ 20:18:15
Postat av: marie

Men nej:(

2008-11-24 @ 20:31:22
Postat av: becca

men nej vad synd :(

hoppas du kommer tillbaka snart.. du skriver så bra, det är verkligen en intressant blogg du har!



lycka till med allt, du har en mycket fin dotter :)

2008-11-24 @ 20:39:24
URL: http://insideofme.devote.se
Postat av: NICOLE

Men jasmine vad andra säger har väl inte du brytt dig om, bloggen är kanon likas så du och din fina lilla trio : ) tänk efter noga, tycker om er och syns någon dag puss på er

2008-11-24 @ 20:46:32
Postat av: Anonym

Vad tråkigt att läsa! Som du vet har denna blogg varit en fin trygghet på något sätt. Hoppas jag får se dig igen i något annat sammanhang. Ta hand om dig nu tjejen och din fina familj. Kom ihåg att du är en otroligt vacker människa både inuti och utanpå med många styrkor i dig. stor kram /M

2008-11-24 @ 21:08:13
URL: http://marielles.blogg.se/
Postat av: issaa

Nu blev jag allt ledsen här! :(

Hoppas att allting kommer gå bra och att Joline kommer få en jättefin uppväxt. Inte för att jag tvivlar :)

Ha det bäst båda två!

kraam

2008-11-24 @ 21:39:38
URL: http://isabellehogmann.blogg.se/
Postat av: Haggann

Nej...

Men vi kanske får se dej i Josefines blogg ibland.

2008-11-24 @ 21:56:22
Postat av: Anonym

´neeej /: jag älskar din blogg, hur bra som helst och den bästa av dom jag läser. Kommer sakna att läsa den, men hoppas allt går bra för dig och din familj :)

2008-11-24 @ 22:08:31
Postat av: Gmormor

Jasmine vårt älskade barnbarn som vi är så stolta över.Du är fantastisk mamma till underbara Joline och så duktig med allt.Det känns fel att någon annan ska påverka ditt beslut att lägga ner din blogg som betytt så mycket för dig o även för andra.

Kramar från oss o Mamma Linda,(som också tycker att du själv ska bestämma)!TAKE CARE!

2008-11-24 @ 22:27:50
Postat av: Anonym

varför ska du sluta blogga baara för att andra inte gillar det? kör din egen grej! din blogg är jätte bra och det är alltid kul att läsa och se bilder på Joline, hoppas att du forsätter att skriva!

2008-11-24 @ 22:32:05
Postat av: Anonym

varför ska du sluta blogga baara för att andra inte gillar det? kör din egen grej! din blogg är jätte bra och det är alltid kul att läsa och se bilder på Joline, hoppas att du forsätter att skriva!

2008-11-24 @ 22:35:10
Postat av: Anonym

varför ska du sluta blogga baara för att andra inte gillar det? kör din egen grej! din blogg är jätte bra och det är alltid kul att läsa och se bilder på Joline, hoppas att du forsätter att skriva!

2008-11-24 @ 22:36:16
Postat av: Gmormor

Jasmine vårt älskade barnbarn som vi är så stolta över.Du är fantastisk mamma till underbara Joline och så duktig med allt.Det känns fel att någon annan ska påverka ditt beslut att lägga ner din blogg som betytt så mycket för dig o även för andra.

Kramar från oss o Mamma Linda,(som också tycker att du själv ska bestämma)!TAKE CARE!

2008-11-24 @ 22:38:26
Postat av: Jolines mormor

Klart du ska fortsätta blogga gumman!!!!! Du älskar ju det, stå upp för dina rättigheter & backa inte på sånt som är viktigt för dig!!! Du har verkligen inte lämnat ut din familj eller vänner, utan bara delat med dig av dina erfarenheter & din livsglädje, det finns inget fel med det! jag är så stolt över dig & tycker att du är världens bästa mamma till Joline! Jag älskar dig & backar upp dig i allt du gör! Miljoner kramar från mamma

2008-11-24 @ 23:02:10
Postat av: Yvonne

Jättetrist om du slutar blogga :(

Jag hittade din blogg av en slump i början av förra hösten och har läst den varje dag sedan dess, en av de absolut bästa bloggarna jag vet!

2008-11-25 @ 00:18:50
URL: http://yvonnegrancan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det man kan göra i en situation som du har är att höra varför de tycker som de tycker och sen säga, fine, jag respekterar absolut era åsikter och ska inte skriva djupgående om det här "ämnet". Men dem måste också respektera att det är DITT liv du skriver om och att de du skriver är ju bara sanningen. Inte direkt så att du ljuger ihop någonting för att få någon att se dum ut. Så stå på dig!

2008-11-25 @ 08:35:42
Postat av: Anonym

så övedrivet, snacka om att vilja ha uppmärksamhet.

bara för någon tyckte att du skulle sluta sno andras tex, det är ingen som sagt åt dig att sluta blogga. patetiskt.

2008-11-25 @ 10:42:55
Postat av: Julia

vad tråkigt, din blogg är grym!

2008-11-25 @ 10:53:24
Postat av: Elina

Tråkigt om du ska sluta blogga. Det som är så roligt.

Men det är ju ditt val, och du gör som du vill :)

2008-11-25 @ 11:12:14
URL: http://eliiinas.blogg.se/
Postat av: Sandra

vad tråkigt att du ska sluta blogga. Du tillhör en av mina favorit bloggar. Man blir så glad av att komma in här och läsa. Du är en sådan duktig mamma.

Kommer sakna din blogg, men du ska ju abolut göra som du vill :)

Men din blogg får ligga kvar under favoriter ifall du kommr tillbaka :)

Sköt om dig och joline

Kram

2008-11-25 @ 14:37:57
Postat av: erica

vaaa neeej jag läser den varje dag bara det att jag inte kommenterar! läägg inte ner, du verkar vara en heeeelt underbar mamma och det är jävligt bra blogg att följa!

2008-11-25 @ 20:35:32
URL: http://ericatimar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0