Slemlösande

Fick slemlösande till Jolines hals, så att hon kan sova lugnare på nätterna. Det var ingen fara med henne men doktorn visade mig i bilder och på Joline hur jag kan se skillnad på när det är jobbigt för henne att andas och inte. Skönt! Han sade också att "Rs-barnen" brukar ha lättare att samla på sig slem i luftrören, för de är känsligare än andra barn.

Nicole & jag har varit och solat nu på kvällen. Det var också skönt. Varmt och avslappnande med skön musik i bakgrunden. Filmhuset där vi solar ligger bara 2 minuter bort från mammas lägenhet så det är väldigt nära. Kom hem till ett tyst hem. Joline hade somnat för natten. Hon var helt slut efter en intensiv dag. Det var första gången mamma lade henne för natten och det funkade alldeles perfekt.

Sitter och kollar på gamla bilder nu och lyssnar på gammal känsloladdad musik. Musiken var en del utav min terapi under åren då jag kämpade mot ätstörningar och ett självdestruktivt beteende. Vissa låtar väcker starka känslor till liv.


Kommentarer
Postat av: LAACY

musik har en enorm kraft!

2008-11-20 @ 21:25:18
URL: http://mami89.blogg.se/
Postat av: FreijasMamma - Caroline.

Härligt med sol även om de är solarium, såhär i hösttider blir man faktiskt lite piggare av det.



Musik är de bästa som finns. Det är ren terapi för själen.

2008-11-20 @ 21:51:28
Postat av: Anonym

det är inget strul mellan dig och din pojkvän väl:(?

2008-11-21 @ 22:00:12
Postat av: Anonym

vad är Rs-barn?



oj, har du tampats med de svåra sakerna. därav din endel av din klokhet kommer från idag. att du jobbat genom dig själv ordentigt.. imthererightnow...:s dock inte direkta ätstörningar men annat...



Hoppas du hittar ny kraft hemma hos mami nu tjejen. krams /M.

2008-11-22 @ 00:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0