Övernattning hos Mama



I natt sov jag och Joline hos mamma. Vi beställde pizza, kollade på IDOL och spelade IDOLspelet. Jag tyckte att Johan var bäst i går. Han rockade loss och det gillar jag. Gillar tonårsraspiga rösten också. Joline vaknade när klockan var 11 för att vi sjöng så friskt på IDOL-spelet, så hon fick komma upp och titta i en timme. Sen somnade hon mittemellan mig och MAMA i mamas dubbelsäng. Hon vaknade kl. 5 i morse, och väckte hela huset. Jag somnade en stund i soffan sen när mamma hade med Joline in i duschen och sedan sov Joline "frukost" på min mage i soffan. Nu är vi hemma igen. Har varit på ICA och handlat frukt och mjölk. Jag måste ha frukt i fruktskålen. Ny, färsk och fräsch..

Jag vet inte om jag ska lägga mig raklång i soffan och titta på tv, eller om jag kanske ska städa. Eller plugga. Tror nog att jag pluggar, för då kan jag fortfarande ligga raklång i soffan även om hjärnan arbetar. Smart? Jag vet. Ska kolla mina favvisbloggar innan jag börjar. Vad ska ni hitta på i kväll?



Kommentarer
Postat av: Mia

Du är en av mina favoritbloggar, titta in på bloggen så blir du nog glad! :)

2008-11-01 @ 14:22:36
URL: http://miizing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0