Onsdag



Har fått tillbaka historiaprovet som jag pluggade så till, och jag fick mvg. Blev så glad & nöjd! I kväll ska jag plugga svenska, har en hög med uppgifter att göra. Försöker även att få tag på en tjej som jag vill promenera med. Det är kallt ute, men det blåser inte så det skulle kännas "friskt" att gå en sväng innan jag ska sätta mig med näsan i böckerna.

I dag har Joline vait hos sin G-mormor efter lunch. Nu är vi hemma och jag ska få i Joline lite mat. Andreas är på väg hem från skolan, så vi ska äta tillsammans när han kommer hem. Vardagen flyter mest på här. Det är mycket att göra. Men jag trivs! Har "slutat" på Unga mammor och ska gå på familjecentralen här i Nora i stället. På fredag ska vi dit och testa hur det är. Skoj! Joline tycker att det är roligt med andra barn, helst ska de vara i 2-3 års åldern.

Nu måste jag kila..


Kommentarer
Postat av: Gammelmormor

Grattis till ännu ett MVG.Du är så otroligt duktig och ambitiös.

Hoppas lilla sötisen är bättre från snuvan.KRAM

2008-11-06 @ 21:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0