Lördag - igen..



Veckorna springer i väg, i dag är det den 8 november. Snart julafton, nyårsafton och Jolines ettårsdag. Vi har så mycket att se fram emot under december och januari. Lucia, advent, julpyssel, julbak, julpynt och till sist ett nytt år. Förra nyårsafton var vi hemma hos Andreas mamma och pappa och åt god mat och hade det mysigt. Jag var VÄLDIGT höggravid. 8 dagar över tiden med en stor, spänd mage. Magen var alldeles stenhård och jag kunde urskilja kroppsdelar av bebisen så som fot/hand och rumpa. 

I dag ska jag och Joline träffa min mormor och min syster. Jag vill baka! Vi får se vad vi gör. Inget vidare väder i dag, regn och blåst och grått och trist. Mormor ska hämta oss lite senare så åker vi med upp till henne. Andreas jobbar.

Bilder från förra nyårsafton.
(Magen var så spänd att det gjorde ont)


Kommentarer
Postat av: emelie

skumt att det redan har gått ett år, jag läste din blogg redan då och kollade varje dag ifall du hade fått din lilla bebis än (: själv var hade jag över halva tiden kvar på min graviditet och var avundsjuk på dig som snart skulle få träffa din bebis!

2008-11-08 @ 09:56:19
URL: http://zmeu.bilddagboken.se
Postat av: Agnes

Har också läst din blogg enda sen innan du fick joline. Tycker att det är så kul att följt bloggen så länge och se hur ditt och Jolines liv utvecklas:)

2008-11-09 @ 14:46:44
URL: http://aagnnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0