Läggdags tidigt



IDOL i kväll, men jag tänker inte titta klart. Har sett typ halva och vet redan vad jag tycker: Alice & Kevin i final, Johan Palm ska åka ut nu. Ja, det finns inte så mycket mer att säga. Jag ska gå och lägga mig tidigt ikväll och sova ut tills i morgon. Då ska jag och Joline handla julstjänor till alla fönstren, och kanske mata fåglarna, det brukar Joline tycka om. Andreas jobba, så vi får klara oss själv. På söndag ska jag, Andreas och Joline på julbord. En kul grej att göra första advent!

Dröm sött, underbara ni.



Kommentarer
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Tråkigt att Johan åkte ut, jag tycker han var grym, eller han var ju inte sådär jätte duktig på att sjunga, men hur lätt är det när man är i målbrottet. Han kommer igen om några år! : )

2008-11-28 @ 22:54:01
Postat av: Ida

Vad roligt med ännu en ung, bloggande mamma!

www.iiob.blogspot.com

2008-11-29 @ 10:16:40
URL: http://www.iiob.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0