Jag är så glad att jag lyckats



Tänk att så många människor känner att de blivit inspirerade av mig,
det är jag otroligt glad för. Ni skriver så fint. Blev alldeles tårögd igår när
jag läste alla era, underbarat vackra kommentarer. Det fick mig att tänka
efter en stund, eftersom att jag avslutade bloggen i "stundens hetta".

Jag kände hur mycket bloggen faktiskt har betytt, det trodde jag inte.
Känns så bra att jag lyckats med ett utav mina mål jag hade när jag
startade den. Inspirera, glädja, styrka och visa att en ung mamma
kan vara en bra mamma.
Jag har skrivit från hjärtat och varit mig
själv, utan att lämna ut för mycket av vårt privatliv, det är en åsikt jag
står för. Efter en stunds betänketid har jag kommit på att det ju faktiskt
inte finns någon andledning att stänga bloggen när jag älskar att
skriva och via ord möta så många människor. Till dem som vill att
jag ska sluta skriva; ta det personligen med mig, så får jag en chans
att försvara mig. Ber om ursäkt att jag förhastade mig och tackade
för den här tiden när jag är tillbaka i dag igen,
men som sagt, jag
agerade i stundens hetta.

Snart ny design och nya grejer att spana in här på bloggen, för er som vill.

Kommentarer
Postat av: Sara

:):)

2008-11-25 @ 15:32:50
URL: http://Mizzhallonshake.blogg.se.
Postat av: Therese :)

vad kul att du inte slutade ! :D älskar att läsa din blogg :)

2008-11-25 @ 15:42:23
Postat av: Cissi

Ett utmärkt beslut tycker jag! ;-) Klart du inte ska ta ett beslut utefter vad andra människor tycker och tänker! Gör det du blir lycklig av!KRAM!

2008-11-25 @ 15:58:12
URL: http://cissislife.blogspot.com
Postat av: Sara W

åååh nu blir jag så glad... blev jätteledsen igår när du skulle lägga ner bloggen.. men nu får jag fortsätta följa jolines framsteg och er vardag.. jippii.. jättekul o läsa! Sköt om er, och ta ingen skit ;) Kram

2008-11-25 @ 16:12:28
Postat av: Danni

Åh, vad roligt att du fortsätter :)

2008-11-25 @ 16:15:18
URL: http://procedomani.wordpress.com
Postat av: Elina

Verkligen jättejätteroligt! :D:D

Du är en av mina favoritbloggare, så jag blir jätteglad om du fortsätter!

Puss och kram på dig och Joline!

2008-11-25 @ 16:32:14
URL: http://elinettes.blogg.se/
Postat av: Janpan

wiie :D va glad jag blev nu!

2008-11-25 @ 16:39:27
URL: http://litefresh.blogg.se/
Postat av: Bea

Vad skönt att du ändrade dig! Det är inte alltid lätt att strunta i andras åsikter, men man måste göra det som känns rätt för en själv. Jag har aldrig reagerat över att du skrivit något som verkar vara för utelämnande. Så länge du kan stå för allt du skriver anser jag att du inte ska ödsla energi på dem runt omkring dig som är negativa! Om de inte gillar det du gör eller skriver är inte ditt problem. Stå på dig! Jag ser framemot dina kommande inlägg!

2008-11-25 @ 16:41:02
Postat av: Angelica

Jiippiiii!!!!!!!!!!!! Wonderful!!!!!!!Lovley!!!!!!

Du och din blogg är bäst!

2008-11-25 @ 16:47:50
Postat av: Cornelias mamma Angelica

Tycker det är bra att du inte slutade blogga, men förstår inte vem/ vilka det var som ville att du inte skulle blogga mer?

Din blogg e kul o läsa o så har du ju sån söt dotter man vill se växa o bli stora tjejjen ju!!

2008-11-25 @ 16:51:51
URL: http://angelicahallin.blogg.se/
Postat av: frida

va kul att du inte slutar att blogga för att någon annan tycker det :) och glöm inte din blogg är bäst :)

2008-11-25 @ 17:12:06
Postat av: Anonym

bra att du inte lät dig påverkas av andra, gör som du själv vill! .. och din blogg är jätte bra och Joline är Ubeeersöt.

2008-11-25 @ 17:53:15
Postat av: jessica

vad bra:D känns underbart att du ändrade ditt beslut:)

2008-11-25 @ 18:51:12
Postat av: Johanna

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH TACKTACKTACKTACKTACKTACKTACK! fy fan vad glad jag blev! Jag var sur hela kvällen igår efter att jag läst ditt inlägg om att du har avslutat bloggen. OMG, nu är jag överlycklig! Tack så mycket, du kommer inte ångra det! :):)

2008-11-25 @ 18:58:23
Postat av: Pixie93

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA:D!! SÅ HIMLA UNDERBART att du fortsätter blogga, det gör mig verkligen skit glad asså:D!

2008-11-25 @ 20:42:24
Postat av: Viola

Välkommen tillbaka får man väl säga då;)

2008-11-25 @ 20:46:47
URL: http:// violiejolie.blogg.se/
Postat av: Åsa

Håller med Johanna, jag var till och med lite ledsen igår när jag läste att du inte skulle blogga mer, nu är jag GLAD igen=) tack j!

2008-11-25 @ 21:04:52
Postat av: f d Norabo

fler som är glada :)

2008-11-25 @ 21:35:26
Postat av: Anonym

Åh. Kul att höra! :) Känns skönt att få läsa om er igen! pusspådet! :) /M

2008-11-25 @ 22:15:21
URL: http://marielles.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jag håller med! gud vad glad jag är att ni fortsätter!!! din blogg är bäst:):):)):):

2008-11-25 @ 22:21:03
Postat av: gila

Vad kul att du fortsätter :) Har följt din blogg ett tag nu och du är så jäkla söt och naturliga, och er dotter är så fin! Jag sitter här och är alldelles avundsjuk, sitter och längtar efter barn jag med :)

Hoppas du har det bra och verkligen skoj att du kommer stanna kvar - vore synd annars då andra unga tjejer i din situation (ung mamma) behöver läsa bloggar som din :)

2008-11-25 @ 22:34:33
URL: http://glorytogila.blogg.se/
Postat av: Jecica

Jaaa :D vad kul! Älskar att läsa din blogg, du skriver verkligen från ditt hjärta! Ska bli kul och följa din blogg igen (:

2008-11-25 @ 22:36:38
URL: http://jecica.blogg.se/
Postat av: Hanna

Tack Jasmine!!

Jag älskar din blogg och läser varje dag om dig och din otroligt vackra dotter!

2008-11-25 @ 23:39:20
URL: http://highschoolyear0809.blogg.se/
Postat av: Madde

Vad härligt att du kommer tillbaka :) läser din blogg flera gånger om dagen ju. Tycker du verkar vara en helt underbar mamma :)

2008-11-25 @ 23:52:39
Postat av: My

blev ledsen när jag såg att du skulle sluta med bloggen. Jag vill jätte gärna ha barn men min pojkvän vill vänta.. Under tiden så läser jag och inspireras av din blogg. Blev jätte glad nu när jag läste att du skulle fortsätta! Din blogg betyder jätte mycket för massa människor runt om i Sverige och eftersom du älskar att skriva så tycker jag verkligen att du ska fortsätta med det!! tack för en underbar blogg!

2008-11-26 @ 00:27:10
Postat av: Sandra

vad kul att du ska fortsätta att blogga :) Ha en bra dag!

Kram

2008-11-26 @ 09:50:12
Postat av: jessica

åh det lät som en bra idé, man ska göra sådant man tycker om, och att du är väldigt bra på att få fram vad du tycker och tänker gör att allt blirr så intressant att läsa. Du ger mig hopp om att kunna klara av att vara mamma men även hinna med massa andra viktiga saker samtidigt( är inte mamma själv men hoppas det inte dröjer så länge till). Du är min förebild. Jag älskar dig blogg:)

2008-11-26 @ 14:08:03
Postat av: sara

ja!! Underbart :D

2008-11-27 @ 16:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0