Huvudvärk



Vaknade upp, efter en skön sovmorgon, med världens huvudvärk..
Ni vet, när man inte kan röra sig för att det känns som att hjärnan ska
växa ut genom pannan? Ja, ni vet säkert. Har känt mig seg hela dagen
men nu sover Joline och jag vilar lite. Kopplar av här vid datorn och
lyssnar på min lillasysters Mp3. Amy McDonald - this is the life.

I kväll ska jag plugga lite och försöka lägga mig tidigt. Sorry om
inläggen inte är så mysiga och inspirerande men jag är trött på
november, kallt och mörkt nu. Har ingen riktig jullängan heller,
men det tänkte jag att ni skulle få hjälpa mig med i nästa inlägg.




Fina minnen med min fina vän, My.


Kommentarer
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Vilka fina bilder.

2008-11-22 @ 16:03:00
Postat av: jeanette

har du msn?:) adda mig på [email protected]

2008-11-22 @ 16:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0