Finanskrisen



Denna lördagkväll ska jag skriva ett arbete om finanskrisen.
Egentligen är det inget skrivtligt arbete utan en muntlig framställning
ur ett historiskt perspektiv. Tänkte att finanskrisen är ett perfekt
ämne. Så aktuellt och så finns det bra historik att leta fram. Ja, det
ska faktiskt bli ganska intressant! Vet väldigt lite om den..

Dåligt med bilder på snuttan senaste veckan. Varför då? Jo, vår
kamera funkar inte att kopplas in till mammas dator. Och det är
ju där vi har hållit till sedan i tisdags. Men bilder kommer i morgon
för då ska vi hem igen. Borta bra men hemma bäst!

En gammal goding blir det i allafall.



den 12/5 2008, världens vackraste Joline!

Kommentarer
Postat av: My

Söt hon är!

Jag bara undrar en sak.. Är du och Andreas fortfarande tillsammans?

Jag tycker inte att det verkar så eftersom du ska va hos din mamma hela veckan och så?

2008-11-22 @ 21:23:27
Postat av: Therese

Hon är nog den vackraste unge jag någonstin sett !!

2008-11-22 @ 21:39:12
URL: http://theresemansson.blogg.se/
Postat av: Johanna

Herregud, vad vacker hon är! Jag säger inte det för att du ska bli glad eller något, men hon är verkligen vacker när hon ler så där. Hon ser så lycklig ut. Fast du är vacker och Andreas är snygg så det är inte så konstigt att erat barn blev en sådan liten skönhet!

2008-11-23 @ 15:12:37
Postat av: Sara

Det stämmer verkligen, för Joline är verkligen den söstaste ungen jag någonsinn sett,helt klart utan tvekan !Men med en så fin mamma så e det inte så konstigt :)

2008-11-24 @ 11:15:59
URL: http://mizzhallonshake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0