Barnmatstips:


Gjorde en enkel & snabb variant på fiskgratäng till Joline i dag.
She loved it..

Torsk
Potatis
Dill
Olja
Ärtor
Ost

Jag lade ett tunt lager torsk i botten på en form (Joline har en egen liten form som räcker till ca. 2 portioner. Finns att köpa på de flesta affärer med matlagningstillbehör, och jag har haft väldigt stor nytta av min.) Strödde över lite vitpeppar och några droppar citronsaft. På sidorna lade jag potatismos som jag kryddat med dill och sedan ett tjockt lager ärtor i mitten. Ett par skivor ost på och sedan in i ugnen. Klart, gott och lättlagat! Kan det bli bättre?

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hej! Du verkar va en underbar mamma måste jag säga!

Jag är 16 år & gravid,(ensamstående).. Jag vet inte hur jag ska göra, jag vill verkligen inte gör abort, & jag älskar verkligen barn. Men de är bara de att jag går gymnasiet & den linjen jag vill gå. Hur blir de med skolan, när man blir gravid?

Tacksam för svar! :)

Mvh Nathalie

2008-11-30 @ 13:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0