04:50




Asch vad tidigt Joline vaknade i dag. Nu sitter jag här och skriver ett snabbis inlägg,
medan snuttiplutt står bredvid stolen och säger mamma. Hon är väldigt duktig att tala,
Joline. Kan redan säga följande; mamma, pappa, hej, hej kisse, kisse, tiitta och där.
Många ord för att vara knappt 11 månader :)

Känner att krafterna börjar ta slut. Verkligen slut. Jag menar plugg-krafterna. Har kört på i ett högt tempo under ett par månader nu, så jag är verkligen slut och behöver vila. Snart så. Snart. Har en hög med arbeten och uppgifter att göra och det är det enda jag grubblar över. Hur ska jag hinna?

Vanligtvis är jag sådan att jag inte ger upp. Har jag inlämninguppgift till fredag då sitter jag uppe flera nätter i rad och skriver trots att jag går upp så tidigt med Joline. Bara för att lämna in på fredagmorgon. Nu, de senaste veckorna har jag vetat om vad jag behöver göra på kvällarna men ändå varit soffpotatis. Har dock gjort en planering nu, över vad jag ska göra varje dag/kväll fram till sista inlämningsdatum. Har gett mig fan på att fixa det här. Jag vägrar ge upp, så det så.

I kväll ska jag

- Göra klart svenska uppgifterna
som jag lagt på en hög som vuxit.
- Plugga till Samhällskunskapsprov
och göra två examinationsuppgifter

Nu är ni vittnen. Uppdaterar innan jag lägger mig
om jag gjorde vad jag skrev att jag skulle göra.
HEJA MIG!

Kommentarer
Postat av: Sooz

Heja dig och lycka till! :D

2008-11-26 @ 06:57:42
URL: http://sooz.webblogg.se/
Postat av: Haggann

Va duktig hon är! Min Snutta säger inte så mänga begripliga ord än, fast hon är över ett år.

Du är också duktig som orkar med alla dessa plugguppgifter!

2008-11-26 @ 07:14:02
Postat av: Sara

Tycker du är jätte stark!

2008-11-26 @ 09:20:31
URL: http://Mizzhallonshake.blogg.se.
Postat av: Sandra

Lycka till med alla uppgifter!

Men du ska veta att du är jätteduktig som har ett sådant högt tempo och samtidigt har ett litet barn.

Vad duktig hon är som säger så många ord:)

Kram

2008-11-26 @ 09:53:07
Postat av: My

Kämpa på med uppgifterna och när det blir jobbigt så tänk på den underbara känslan man får när man är färdig!

2008-11-26 @ 16:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0