Underbarn



Underbarn

"Du, du är helt unik. Ingen är dig lik. Du är en dröm som blev sann.
Och du, du kan klara allt, övervinna allt. Du har en värld i din hand.
Sluta aldrig tro att inom dig bor alla livets svar, mitt underbarn.. "


Text & musik: Linn Maria Wågberg

Den här sången ska Josefine sjunga. Stycket ovanför är bara en del utav låten.

"Så kom du till oss du älskade barn och grep våra hjärnan med kraft.
Med ens fick allting mera mening, långt mer än vi någonsin haft.
Du ler så det strålar, din själ lyser klar, du fångar all ömhet omkring.
Små fötter, små fingrar, din hud & din doft så underbart skapat allting."

Text: J M Nilsson / Musik: A Kvick

Den här sången tänkte jag sjunga om jag vågar.. (Bara ett stycke utav låten)


Kommentarer
Postat av: MissyElliot

Underbart!
Jag älskar Linn Marias texter och musik...
:-)

2008-05-16 @ 22:17:08
URL: http://MissyElliot.blogg.se
Postat av: gmormor

Grattis till alla fina resultat!Vi tycker du är fantastisk på alla sätt!Du är jätteduktig mamma till Joline och det lyser kärlek om dig var gång du ser på henne.
Låtarna har jag ej hört tidigare,men texterna är underbara.Det kommer att bli ett minnesvärt dop o jag vet att du klarar av att sjunga där.

2008-05-16 @ 22:25:38
Postat av: louise

härlig blogg :)

händer idag?

2008-05-17 @ 12:08:26
URL: http://louiseda.blogg.se
Postat av: Camilla

Hej!



Undrar bara om du vet var man kan få tag på musiken utan text till älskade barn?



Vill ha den på min sons dop på söndag...så lite bråttom.



Tack På Förhand



Camilla

2008-06-24 @ 11:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0