Provjobb



I dag ska jag provjobba på Rhodos, en grekisk restaurang här i Nora. Hoppas på att det ska gå bra. Känner mig lite småförkyld men det kan ju också vara pollen. A jobbar också i dag så lilla Jollis ska ut till min mormors&morfars sommarstuga med mormor och gammelmormor och moster. Gammelmormor hade köpt en pool som hon kan bada i. De kommer säkert att ha det jättemysigt..

I går hade jag det skriftliga NP i engelska. Det blev en bra story men kanske inte så bra grammatiskt, det visar sig när vi får veta resultatet. Hoppas såklart att det gick bra. Skrev om min och Josefins sommar 07 och den var ju alldeles underbar. Tiden bara rinner iväg, det har gått ett år sedan vi träffades och det året har varit väldigt händelserik.

Ha en bra lördag.

Kommentarer
Postat av: Laacy

ja självklart, annars skulle jag inte svarat.
du kan maila mig på [email protected]

2008-05-10 @ 23:42:48
URL: http://mami89.blogg.se
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Hoppas att det gick bra när du provjobbade : )

2008-05-11 @ 14:40:51
URL: http://FreijasMamma.blogg.se
Postat av: Anonym

hur gick det då?:P

2008-05-12 @ 15:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0