"Nalah skapar plankton och världen"


Kl. är 08:46 och jag har precis skrivit ner en egen skapelsemyt. Helt otroligt vilket fantasi jag har. Barnasinnet finns sannerliger kvar, med alla ideér jag har. Joline är fortfarande febrig, i natt var hon jättegnällig så varken jag eller A eller Joline har sovit speciellt bra. Vid 3 tiden gick jag upp och tog tempen på henne då hade hon 38,7 så hon fick alvedon, lite vatten att dricka och en kall handuk på pannan. Det tog ett tag innan hon somnade om men till slut somnade hon och jag fick en stunds sömn innan hon vaknade igen. Om febern fortsätter att stiga och håller i sig över helgen får vi åka in till akuten och se så att det inte är någonting allvarligt, för hon är ju inte förkyld.

I går eftermiddag åkte jag, A, min lillasyster och Joline till stranden och låg där en stund. Solen var inte så stark men det var skönt ändå. Joline somnade i vagnen en stund och vi spelade lite volleyboll.

Nu ska jag gå.

Kommentarer
Postat av: gabbi

vill du tjäna lite extra pengar? gå då in på min blogg och läs mitt senaste inlägg för mer information! ha de fint!

http://gabbifreak.blogg.se

2008-05-30 @ 09:28:29
Postat av: Anonym

det kanske är tänder som spökar? kram

2008-05-30 @ 10:39:03
URL: http://stoltmamii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0