Målat & städat



Vi är hemma hos mamma, har målat andra omgången på byrån & spjälsängen. Det blir så snyggt & coolt! Hela insidan av sängen är målad i guld, Joline kommer att sova som en prinsessa. Korgen börjar verkligen att bli för liten nu, Joline sparkar i den så att det knarrar när hon vaknar på morgonen. Snart ska vi bege oss hemåt. Jag ska fortsätta med städningen & vädringen. I morse skurade jag badrummet och gjorde i ordning fint. Köket är också klart. I kväll ska vi skruva isär skötbordet & montera ihop det igen inne på Jolines rum (det är för brett för att komma in) och i morgon ska vi sätta upp hyllor (äntligen!) och fixa det sista. Jag vill att allting ska bli klart nu.

I går kväll blev det sen middag, kl. halv 11 var vi klara med maten. Vi lagade två maträtter eftersom att A inte vill äta lax och jag vill äta fisk i bland. Andreas gjorde i ordning kycklingfile till sig. Efter maten orkade vi inte dippa några morötter så vi gick och lade oss i stället. I morse var det grötpremiär för Joline. Hon fick smaka pyttelite men hon fattade inte riktigt tekniken. Hon smaskade i allafall och tyckte att det var gott. Vi ska ge henne lite gröt på morgonen och lite potatis mitt på dagen till att börja med.

I kväll ska vi kolla på film och svulla! Jag har lånat "säg att du älskar mig" av Nicole.

Kommentarer
Postat av: Cassie

Hej, bor du själv med din dotter och pojkvän?
Hänger inte riktigt med :P

Cassie

2008-05-03 @ 19:05:22
URL: http://cassie92.blogg.se
Postat av: Nathalie

du får gärna lägga ut en bild på spjälsängen sen när den är färdig :)

2008-05-05 @ 09:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0