Joline vänder sig hela tiden nu



Japp, här händer det grejer. Nu vänder hon sig hela tiden, så fort hon får chansen. Från rygg till mage går det jättebra men hon har bara vänt sig från mage till rygg två gånger. I morse åt hon lite gröt men hon spottade mest ut allt. Det går bättre med potatispuren, den gillar hon! Hon åt ungefär 1,5 tesked i dag också. Hon har också börjat dricka lite vatten ur flaska men grimaserar när hon känner smaken. Däremot rynkar hon inte på näsan alls när hon äter gröt eller puré.

I kväll ska jag måla, igen.

Kommentarer
Postat av: tina

hejsan, jag tänkte fråga om du/ni som läser, skulle kunna hjälpa mig med en skoluppgift. gå in på min blogg och svara på
tre frågor tack på förhand

Trollungee.blogg.se

2008-05-04 @ 19:50:01
Postat av: Anna

Hej! :) Hur uttalar ni Joline? Säger ni Jooliinee, Jolin, Jolinee?

2008-05-05 @ 20:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0