JOLINE ÄR 4 MÅNADER I DAG!


Grattis lilla stumpan, fyra månader i dag.. Jag blir som vanligt nostalgisk & börjar tänka tillbaka på vad vi gjorde vid den här tidpunkten för fyra månader sedan. Jag blir varm i hela kroppen och hjärtat fylls av kärlek. Den 2/1 var den ondaste dagen i mitt liv, den fysiskt smärtsammaste dagen men också den allra lyckligaste. 

I dag har jag shoppat. Skinnjacka, solglasögon & vita jeans. Jag var på väg att köpa ett par knickersjeans och en klänning också men det var inte rätt dag för det. I morse var nämligen balsamet slut och jag kunde inte duscha. Mitt hår är riktigt fett och äckligt. Nu är jag på väg till solariumet, äntligen! I alla tidigare inlägg när jag skrivit att jag ska och sola har det inte blivit av. Men nu är jag hemma hos mamma en snabbis och ska snart bege mig i väg. Lilla Joline är hemma hos pappsen och busar. Innan jag gick busade jag med henne som en tok, gjorde massa kontiga ljud & läten men Joline tyckte att det var superskojigt och skrattade hela tiden.

I dag har hon fått smaka på lite potatis, typ 2 teskedar. Hon tyckte om det, smaskade & öppnade munnen självmant. Det var kul att se att hon reagerade så bra. Vi ville ju att hon skulle ta eget initiativ och det gjorde hon verkligen, när vi kom med skeden öppnade hon munnen och smaskade på purén. Så gullig!

Hon har fått en klänning från gammelmormor som var jättefin, i 4månaderdags present! Utav mormor fick hon en fin, vit midsommarklänning och en lila solhatt. Det är någon som är lite bortskämd tror jag.

Det är många som frågar om min mejl, nu skriver jag den här och så får ni mejla mig:
[email protected]



Kommentarer
Postat av: Ellen

Redan fyra månader?! :O
Tiden går fort =)

2008-05-02 @ 21:29:39
URL: http://karlssonellen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0