Fyra J i Örebro


Josefine, Jimena, Jasmine & Joline.
I dag var vi i Örebro. Först på unga mammor och åt mat, jättegod kycklinglåda som Karro lagat. Sedan gick vi på stan och kollade. Jag köpte två stycken toppar, två fjärilar att sätta någonstans och så bytte jag en apa till Joline som gick sönder första kvällen vi hade den. Hittade jättefina, färgglada vykort på exotiska djur och fina ramar till dem. Men det får jag köpa next time, vill nämligen införa lite färg i vårat vardagsrum.

"En liten mini Cindy lives in Josie"
Citat utav Jasmine, för att Josefine är en mini Celine Dion (enligt mig..)

Josie ska sjunga Miracle med Celine Dion och En värld full av liv Disney, lejonkungen. Jag hoppas på att våga sjunga Älskade barn Maria Svensson. Det kommer att bli så fint! Sitter hemma hos Joos och letar låtar, när vi hittade Miracle fastnade vi direkt, den kändes så rätt.


Några bilder som jag hittade på Josies dator.
image466
image467
image468

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej!

Kikade in när jag sökte lite på Älskade Barn.

Kul att se att den är populär på dop! :)

Jag hoppas du vågade sjunga den! :D



Med vänlig hälsning - Maria Svensson (Älskade Barn)

2010-04-07 @ 14:53:08
URL: http://svenssonsmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0