Det är faktiskt folk som läser om mig och min unge..



Jag fick en kommentar om att folk inte orkar läsa om mig och min jävla unge. Haha! Okej, det är därför mitt rekord med läsare är 8000 besök på en dag varav 3000 unika och att det nu är ca. 1 500 personer som läser varje dag. Men, visst, det är ingen som pallar med att läsa om oss. Dessutom är inte Joline någon jävla unge utan världens finaste tjej!

Och någon frågade varför jag väljer att göra egen barnmat.
Jag gör alla pureér själv (förutom katrinplommonpurén) och kommer att fortsätta göra all mat till Joline. Jag tycker att det är kul och vi sparar på ekonomin. Sedan tror jag att det är bättre med hemmagjord mat stället för köpta burkar, som alla innehåller samma saker: vatten... Joline älskar den maten jag och A lagar nu så varför börja köpa annan mat?

Jolines namn uttalas svenskt och precis som det stavas fast utan e.

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan inte du länka till min blogg? haha, så jag får fler läsare;P Göra egen barnmat är mkt mer näring i än burkmaten=) kram

2008-05-20 @ 14:38:59
URL: http://stoltmamii.blogg.se
Postat av: Matilda S

Vi är många som tycker om att läsa om dig och dina fina flicka! Så det så!

2008-05-20 @ 14:39:04
Postat av: jessica

jag tycker du är jätteduktig med jloine o att du gör all mat själv! de blir kt bättre för ditt barn i längden om hon får riktig mat:)

o jag ÄLSKAR att läsa om "dig och din jävla unge":)
Love

2008-05-20 @ 16:38:08
Postat av: anna

det är faktiskt därför jag läser din blogg, älskar din blogg. :)

2008-05-20 @ 16:45:36
Postat av: johannah

jag skulle också göra egen mat om jag hade barn, vem vet vad som finns i dom där burkarna! alltid kul att läsa din blogg. lycka till med allt :)

2008-05-20 @ 16:49:05
Postat av: Josefine

Det är ingen som tvingar de och läsa elr hur?
Älskar din blogg för det handlar om allt mellan himmel och jord och jag tycker du är så grymtduktig med världens sötaste Joline

2008-05-20 @ 17:05:38
URL: http://abloggaboutme.blogg.se
Postat av: sara

allt folk orkar hålla på. varför är denna personen inne på din blogg om du denne inte orkar läsa? har folk inget bättre för sig. nej, din blogg är rolig och bra. det här är nog den enda "barnbloggen" jag verkligen gillar!

2008-05-20 @ 18:51:20
Postat av: Emmziii

kanon att du gör maten själv burkbarnmat är dyrt och så är det oftast koncerveringsmedel i det så go fore it jasmine...
fortsätt ge henne hemmagjord pure en sån fin unge är värld det:D

2008-05-20 @ 19:05:14
Postat av: my

emmziii- det är ALDRIG konserveringsmedel i svensk barmat. det är därför den aldrig håller särskilt länge efter man öppnat den.

men däremot är det som jasmine skriver oftast mkt vatten i den. men jag använder mest burkmat till jamilia. men det ändras mer och mer nu när hon blir äldre och kan äta samma mat som jag och daniel gör.

2008-05-20 @ 20:09:42
URL: http://jamiliasmamma.blogg.se
Postat av: Caroline

Jag älskar din blogg och läser den varje dag!
Den som skrev så sådär är nog bara avundsjuk för att du har världen sötaste lilla bebis! :)
Kram

2008-05-20 @ 20:44:58
Postat av: Familj på tre<3

Absolut! hemmagjort är alltid bäst =) Kram!

2008-05-20 @ 22:36:03
URL: http://JosieJoos.blogg.se
Postat av: Elin

Tack för svaret om namnet:)

2008-05-21 @ 14:00:37
Postat av: Ylva

Tjänar du något på bloggen? Jag pratade med min bror, han sa att du nog skulle kunna tjäna minst en tusenlapp i månaden. Beror på vilken reklam man väljer eller något sådant tror jag! Du skriver jättebra iaf :)

2008-05-21 @ 14:53:54
Postat av: Camilla

När man gör maten själv vet man precis vad den innehåller också.
Och jag älskar iaf att läsa om dig och Joline ^^,

2008-05-25 @ 22:52:37
URL: http://mauifever.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0