Dålig uppdatering, jag vet..


Nu är jag äntligen klar med specialarbetet som har tagit sådan tid. Redovisade i dag utan att ens ha läst igenom allt en enda gång. Satt och skrev allting i natt här hemma hos mamma för hemma har vi ingen skrivare. Fick mvg på redovisningen i allafall så jag är nöjd! Det gick bra på läs & hörförståelsen på engelska nationella också. Jag har ny kraft och peppning att fortsätta nu..
Det är så jobbigt att känna att jag inte hinner göra allting så bra som jag vill. Även om resultaten alltid blir bra är det tråkigt att inna känna sig supernöjd när jag lämnar in ett arbete. Nu är det några engelskauppgifter kvar + ev ett engelskaprov och ett matteprov, sedan får vi slutbetyg. Skönt!

Dagarna har bara passerat så snabbt att jag knappt hunnit tänka de senaste veckorna. Har hittat två passande låtar till dopet än så länge. Josefine ska sjunga en utav dem och jag hoppas på att ha nerver till att sjunga en låt precis i början utav dopet. Vi får se.

Bilder på vår snygging.

image453
image454
image455


Kommentarer
Postat av: My

Vad är det för låtar? ^^

2008-05-16 @ 17:59:17
URL: http://myspyys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0