BVC



Stressig dag.

Min dag började kl. 4 i morse, då Joline vaknade och var pigg. Hon tyckte att det var dags att gå upp, det tyckte inte jag. Hon låg och jollrade och babblade i sin säng, när jag tog upp henne skrattade hon åt mig. Jag ammade henne i soffan och efter en stunds krångel somnade om äntligen om..

Vid halv 8 kom jag på att vi hade tvättid och skyndade mig ner för att slänga i en maskin. Sedan kommer jag på att vi ska till bvc men jag minns inte om det är kl.10 eller 11. och jag hittar inte Ingers (bvc sköterska) nummer. Tar ut tvätten ur maskinen och det torra från torktumlaren, slänger in den i lägenheten och springer hela vägen till bcv. OCH, FEL TID! Jag ska vara där kl. 11. Skyndar hem och upp i lägenheten för att hänga den blöta tvätten. Skyndar tillbaka till bvc. Joline har verkligen blivit stor tjej, 7270 g och 66,5 cm lång. Hon charmade Inger och skrattade och var nöjd. Sedan mötte mormor oss vid statiol och nu är hon ute och går med Joline. Jag ska plugga engelska och svenska. Jag hann i allafall skriva ett kort inlägg.

I går var jag och Josie med småttingarna i Lindesberg förresten. Skriver mer om det sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0