Äntligen är sommaren här!

I går var det sommarpremiär på riktigt, i allafall för mig och Josie. Vi satte på oss shorts och linnen och vandrade i värmen. Så skönt! Det kändes inte som om jag fick någon färg men i morse hettade det lite i huden. Joline & Jimena fick ligga på en stor filt i skuggan vid blåsut. Skönt för dem, Joline låg och tittade på allt och sprätte. Båda två kissade, såklart, men det gör ju ingenting när man är ute. Joline hade lite feber i går också men i dag verkar det ha gått över. Hoppas det..

Jag ska snart till komvux och gå på den näst sista lektionen i Engelska A. Sedan den näst sista lektionen i Svenska A och i morgon är det slut. Skönt att ha två kurser avklarade till hösten.

Nu ska jag sätta mig och kladda ner en egen skapelsemyt som ska redovisas på eftermiddagen i dag. Joline ligger på sin mormors mage och sover. Ha det gött!


Kommentarer
Postat av: Daniel

Hej på dig! Hoppas allt är bra, gillar din blogg. Ha en underbar dag!

2008-05-30 @ 00:45:47
URL: http://pappsen.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hej jag har fyra veckor kvar nu :) älskar att läsa din blogg jag undrar om du vet din dotters hjärtlud vad hon hadre. För vi har heller inte kollat om det ska bli pojke/flicka!! Så det hade varit roligt att veta!

Glad midsommar kram emelie

2008-06-19 @ 14:25:23
URL: http://sweetemsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0