ALDRIG MER


Det gick bra på provjobbet. Jag fick det!
Kommer att jobba 3-4 tillfällen i veckan och inte så långa pass, ca. 5 timmar. Märkte i går att jag inte klarar att vara borta från Joline längre tid än så. I går kväll när hon och A kom hem när jag slutat jobba satt jag på golvet och grät.. och snoret rann.. och sminket rann! Joline bara skrattade åt mig, lilla stumpan. Hur som helst så var det väl bra för mig att få längta ordentligt. Som tur är börjar jag inte förrän i juni någon gång, då har ju Joline hunnit bli lite större. Det gick bra för henne och A i allafall, och det var ju bra.

I dag har jag varit i Örebro och köpt en sjömandress till lilla Joline. Snart ska jag hem och göra puré. Joline älskar potatis & morots puré så det ska jag göra. Så ska hon få lite att mumsa på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0