TRÖTT



Jag har packat och grejat hela dagen & Joline har varit gnällig. Det är jobbigt att packa utan bebis, men det är väldigt jobbigt att packa med bebis. Känner mig som världens tråkigaste mamma. Joline har inte direkt blivit stimulerad den senaste veckan, hon har mest legat i sitt babygym och velat komma upp. I morgon bär det av till lägenheten i allafall och jag kan börja leka med Joline mera. 

Nu ska jag gå och duscha riktigt varmt, raka benen, smörja in mig och bara njuta av att ha en stund för mig själv. Känner att jag behöver det just nu. Den här flytten har minst sagt varit påfrestande, det är skönt att det snart är över. Men självklart ska det jävlas lite. Gardinerna var för korta, så nu får vi har korta gardiner tills de vi beställt efter kommer hem. Jag blir galen över att aldrig bara få åka på räkmackan. Varför kan jag inte få göra det?

Love you Joline.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Det är väl typiskt att det inte alltid ska gå som man tänkt :)

2008-03-29 @ 23:41:59
URL: http://veroniicaa.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0